.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توديع و معارفه معاونت اطلاعات و اخبار شبكه طبرستان

مدير‌كل اطلاعات و اخبار استان‌هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران با بيان بخشي از جنگ رواني غرب و آمريكا بر عليه ايران گفت: رسانه ملي به استراتژي كلان آمريكا بر عليه ايران واقف است.  
به گزارش فارس ، رضا علم‌الهدي در مراسم توديع و معارفه معاونت اطلاعات و اخبار شبكه طبرستان استان مازندران افزود: دولت آمريكا در تحريم اخير بر عليه ايران تصميمي عجولانه گرفت و اين موضوعات براي ملت ما تازگي ندارد.
وي با اشاره به اينكه آمريكايي‌ها از فضاهاي عمومي و همراهي ديگر كشورهاي همفكر بر عليه ايران مأيوس شده‌اند، اضافه كرد: اين حمله‌ها نوعي جنگ رواني جديد است كه با نزديك شدن به زمان انتخابات مجلس هشتم شكل گرفته است.
علم‌الهدي با انتقاد از برخي جريان‌هاي فكري سياسي در داخل كشور اضافه كرد: بعضاً ديده مي‌شود برخي جريان‌هاي سياسي به دليل كج فهمي و كم تجربگي سياسي فضا را براي دشمنان فراهم مي‌كنند.
مدير‌كل اطلاعات و اخبار استان‌هاي رسانه ملي، انتخابات مجلس هشتم را يك رويداد مهم و اساسي در كشور دانست و گفت: رسانه ملي تاكنون نشان داده كه عرصه را براي حضور حداكثري مردم در انتخابات فراهم كرده است و اين رويكرد ادامه خواهد داشت.
وي توجه به تأكيدات مقام معظم رهبري را در زمينه بي‌طرفي سياسي در زمان انتخابات راهنماي رسانه ملي عنوان و خاطر‌نشان كرد: رسانه ملي در انتخابات جانبدارانه به نفع گروهي خاص وارد نمي‌شود.
مدير‌كل صدا و سيماي استان مازندران نيز در اين جلسه خبر را پيشاني راديو و تلويزيون برشمرد و گفت: خبر در دنياي حاضر بايد تخصصي و تأثير‌گذار باشد.
بهرام حميدي با اشاره به اينكه خبر بايد انديشه و تفكر در سطح جامعه ايجاد كند، اظهار داشت: واحد خبر شبكه طبرستان در راستاي توسعه استان و پيگيري مطالبات مردم گام بر مي‌دارد.
معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مازندران نيز در مراسم معارفه‌اش افزود: امروزه استفاده از راديو و تلويزيون يك الزام اجتماعي است.
تقي صمدي با تأكيد بر اين كه هر فعاليت توسعه‌اي نيازمند كسب اطلاعات و اخبار است، خاطر‌نشان كرد: در دنياي حاضر دولتي قدرتمند است كه اطلاعات جامعي از وضعيت جامعه تحت مديريت خود داشته باشد.
وي از راه‌اندازي اخبار سلامت در شبكه طبرستان خبر داد و اضافه كرد: تئوري رياضي ارتباطات بايد در توليد اخبار مد‌نظر قرار گيرد تا ديگر بخش‌هاي جامعه به اخبار و دانش مورد نياز دست يابند.
صمدي نقد منصفانه را وظيفه رسانه ملي دانست و گفت: حمايت و نقد هم‌زمان دولت، راه توسعه را هموار مي‌كند.
وي ادامه داد: مسئولان دولتي نيز بايد ظرفيت نقد‌پذيري را در خود ارتقا دهند تا همه به وظيفه‌شان عمل كنند.
معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مازندران در پايان كيفي‌سازي بخش خبر، معرفي توانمندي‌هاي اقتصادي استان، اولويت دادن خبر در سازمان، ترويج فرهنگ سازندگي و كار و‌ همچنين حساس كردن آحاد مردم به مسائل روز را رويكرد واحد خبر شبكه طبرستان در استان مازندران عنوان كرد.
هادي ابراهيمي، معاون سابق اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مازندران نيز كه امروز در مراسم توديعش حاضر شد در حال حاضر فرماندار شهرستان تنكابن است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.